Sopot - 40 Bohaterów Monte Cassino
W naszej ofercie m. in. : sklep na miejscu, dostęp za pomocą kluczy, pokoje dla niepalących, bezpłatne Wi-Fi, transfer lotniskowy, jazda konna, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, winda, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, pokoje dźwiękoszczelne, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, część przeznaczona dla palących, Wi-Fi, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, wieczorne rozrywki, plaża, klub nocny / DJ, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, parking dla osób niepełnosprawnych, parking, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, monitoring wokół obiektu, stand-up, całkowity zakaz palenia, park wodny, ogrzewanie, galerie sztuki, pokoje rodzinne, taras, bezpłatny parking, puby, pokoje dla alergików, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, kort tenisowy, parking w garażu, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, prywatny parking, wspólny salon / sala TV, dostawa artykułów spożywczych, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), dostęp do Internetu, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Możliwe wystawienie faktury, fryzjer / salon piękności, muzyka na żywo, meble ogrodowe, pralnia chemiczna, taras słoneczny, parking na miejscu, wspólna kuchnia, Płatności bezgotówkowe są możliwe, piesze wycieczki, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie.
Doba hotelowa zaczyna się od godziny 15:00 a kończy o godzinie 11:00.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Apartamenty House Managers - Złota Gracja o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt tymczasowo wstrzymał świadczenie usług transportu. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zmniejszył wymiar pracy recepcji i obsługi. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości PLN 500 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu.Dostępne pokoje:
Apartament 4 osobowy (2 łóżka pojedyncze, 1 rozkładana sofa - 48 mkw).
Dodatkowe informacje o ofercie Polska - Sopot - Apartamenty House Managers - Złota Gracja, opinie wczasowiczów a także wolne terminy znajdują na stronie naszego partnera.
BG.259491